sjung om students lyckliga dar

äntligen färdig, eller inte så lycklig! Varför är det redan slut kan man också säga, jag är inte redo att bliva stur!
I alla fall så känns det ännu helt ofattbart men, det kommer nog till mig inom sinom tid *fniss, fniss*
Examinationen var hård, examinatorn var hård och dagen var hård. Kände mig helt utmattad,efter dagen, och insåg efter allt slit vilken anspänning det innebär/inneburit!
Just nu genomgår jag någon slags metaforisk förvandling: hur har jag varit, vad var jag och vad är jag?
Tar en liten paus inför alla måsten, har varit allt för många sådana tillfällen, och ägnar mig ett tag till vårt fina mysiga hus. Kommer att ägna mig åt allt som gör mig lycklig: familj och vänner. Emellanåt kommer jag att dyka upp i bloggvärlden för att på det sättet hälsa på och ge hälsningar till mina fina vänner som bor Allt för långt borta! Nu är det tid för komplentation, är snart tillbaka igen.







Hittade förresten en liten rolig grej för er (mig:) som är boknördar! Alltid kul med en liten test;) men va fadriljan;) jag får inte in länken ...återkommer

kram på Er alla

RSS 2.0