lite bilder ifrån huset

  taket i vårt sovrum, nu skall bjälkarna behandlas och tegelväggen skall putsas upp....golvet..elementskyddet skall dit..... kevins rum: ja, det är svart... fondväggen skall dit, lister....ängeln hänger i trollhasseln i hallen...å tomten bevakar allt image31 även fast vi nu bor bland packlådor/plankor/målarfärg/damm så måste man skapa lite mys...längtar så efter nästa JUL eftersom jag är en julmänniska (vad det nu är;) Man kan säga så här, jag diggar hela december månad med pepparkaksbak, pyssel, doften av glögg/pepparkakor/nejlikor, alla mysiga stunder med familj och vänner...hej du vinterland, nu är du här *trallalalalala* fast om vi kan sjunga vinterland i skåne vet jag inte riktigt men man kan ju alltid låssas..*skratt* 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är det jobbigt att flytta, men jag får en ganska skön känsla ändå när jag tittar på dina foton. Jag förstår att du är en julmänniska, jag minns hur din mor pyntat och fixat runt julen. Det var inte lite det...Man brukar ju "ärva" såna saker, eller hur?! Kram till dej!!

2007-12-13 @ 09:11:33
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: nettan

urjobbigt är det och tyvärr kan det bli ett gift! Som det ser ut nu har vi flyttat vart 4:e år, inte bra *skratt* Ja, det är verkligen ett arv på gott och ont! Mamma är redan klar med all mat som hon tillverkat alldeles själv som vanligt (sylta, leverpastej mm)! Så långt går inte jag längre, är helt ok att inhandla dylikt *fniss, fniss* Jag insåg för länge sedan att jag ville njuta av december inte stressa ihjäl mig av alla måsten så...Njuuuuuuter i fulla drag även om lussebullarna är köpta på bageriet *skratt* Många julvarma kramar till dig min fina vän

2007-12-13 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0