nej, nu händer det igen...

jag vill ha, vill ha..snälla tomten ;)image22image23image24image25image26 
Ja, som ni förstår har jag halkat ned i konsumtionsträsket igen! Råkade tyvärr se på Leilas jul,helt underbart, men då vill man ju ha alla dessa vackra kökssaker.  Tyvärr så kostar det också... Nu håller vi på att beställa vitvaror till köket och Dan är helt insnöad på Smeg..kyl..spis...fläkt...Får välan se vad det månde bliva, dyrt är det så det kanske blir en liten...ishållare till slut!
Nu börjar det hända saker i huset, vi har målat sovrummet (vitt/vitt) och Kevins rum (Svart/svart) och det kommer att bli så fint! Jag har ej kunnat ta några bilder, när vi var i huset sist hade jag kameran med men, som vanligt, hade batterierna tagit slut! inte första gången. Återkommer med bilder i veckan, skall nu vidare till engelskaträsket (läsa förhandling, ledarskap,social konstruktion) för nästa vecka har vi tenta igen. Jippykajej!

juleljus i julehus, snart är det jul

tomten, om jag varit tillräckligt snäll så är rött, rosa, limegrönt min favvofärg

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, va jag längtar efter bilder, så jag får se ert hus!! Å du, du vet ju att man får önska sig VAD MAN VILL...Kram!!

2007-11-25 @ 22:23:11
URL: http://mags.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0