dags att läsa en massa igen, så ;)

måste bara få en liten paus! Förra arbetet handlade om förhandlingar, hur vi skall bli bra förhandlare, och vi fick genomföra rollspel! Kul men svårt! Psykologen hade köpt in från Harvard university instruktioner och rollspel som vi skulle följa. För det första har jag redan problem med engelskan och då blir det ju lite trixigt att förstå vad, vem man skall vara! För det andra, när man dessutom frågar sin professor vad vissa saker var och hon inte riktigt kunde svara (eller så svarade hon så att jag inte förstod det på svenska ens;/ )! Ja... behöver jag säga mer! Haaah  Det blev mycket studier som ni kan förstå!  Iaf så gick det bra, vi i vår grupp skötte uppgiften med brillians, hehe, måste jag säga!
Nu skall vi läsa om Teamwork och det är ytterligare en jäkla massa sidor på engelska man skall traggla sig igenom, hugaligen, vilket inte är helt lätt! Men det är bara att tugga på för snart är det redovisning och slutligen Tenta igen!

Var också tvungen att ta en paus för att insupa lite inredningsdetaljer till huset och vad hittade jag inte då: Lampan med stor L som jag letat efter sedan jag såg den i Monicas lägenhet (Vänner på tv), fast där var lampan en golvlampa inte en taklampa! At last: jag hittade den och nu tänker jag spara av min stora, stora lön tills jag kan köpa den! Vill bara ha! Se så vacker den är ;)
image16eller hur?

Dan får nippran på mig men jag skulle deffinitivt behöva en pippitrunk,eller vad hon nu kallade den, nu! Hela tiden kommer det vackra saker förbi min näsa/ögon å det kan ju deffinitivt inte vara mitt fel!;)

hej svejs

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej J! vilketn fin sida du har gjort,, det är ju verkligen bra då man har vänner långt borta. Att kunna visa bilder och skriva om vad som händer med dig, din familj och erat byggprojekt. Kankse får jag med göra något sådant då jag får tid. Känner mig helt splittrad gällande allt vad studier heter. Känner att jag skulle behöva en lång paus (måndader). Vi ses snart. Kram Sussi

2007-10-23 @ 10:06:23
Postat av: Anonym

Tack för din fina kommentar! Ja, det är faktiskt kul att ha en sån här sida, har fått kontakt med flera av mina gamla vänner pga det! Go for it girl och gör en egen webb, det blir väl inga problem för dig eftersom du har bättre kunskap än en del andra som skapat en webb. Kanske kan du hjälpa mig att göra den lite personligare? Snart har vi paus!
många kramar

2007-11-01 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0