äntligen hos syster yster

och här donas och grejas det! Petra, lillasyster, har blivit med radhus och hon renoverar, pysslar med lite hjälp av Dan.
Igår var det -14 grader och jag trodde att jag skulle få frostskador och biverkningar av frossan. Mycket riktigt, hade jag inte fått en extra läpp runt munnen! Det gör riktigt ont idag och känns lite märkligt, det var ju när man var liten som man hade såna här besvär. Idag blir det dubbla arméns cerat;)
Idag har jag bestämt att fika på Sebastians (urmysigt fik) med Inger, skall bli så mysigt.
Här i Sollefteå är det underbart vackert med all snö och luften känns så där klar och frisk som den bara kan göra i norrland. Lägger in lite bilder nästa gång jag bloggar;) Nu ska jag mysa vidare med familjen, ha det bra!

kram

läste på Tessans blogg: Utan en egen vilja att utmana sig själv och sin tillvaro händer ingenting. Du måste vara beredd på att slå sönder alla gamla mönster och bryta gamla vanor, för om du fortsätter att klamra dig fast vid alla som är välbekant och tryggt, kommer du att stå kvar och stampa på samma hopplösa fläck resten av livet.
Ur boken "Hur du motiverar dig själv när allt suger".

Kommentarer
Postat av: Lena

Huga ligen va kallt å eländigt. Fast jag saknar den fräscha härliga luften som är i Norrland och Sverige.

Kram på dig och ha det så skönt.

Hälsa

2008-12-30 @ 14:03:23
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: Ann-Kristine

Gott Nytt År!

Man är väl tokig men jag saknar kylan och snön!

Kran Ann-Kristine

2008-12-31 @ 15:15:21
URL: http://banditstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0