överraskad

sitter just nu på Best Western hotel i Sundsvall och njuter av gårdagens upplevelser. Igår firade jag och min man 17-årig bröllopsdag, jag blev "kidnappad" och borförd till Sundsvall. Min käre man hade planerat middag och umgänge med våra underbara vänner, Pernilla och Magnus. Han hade lyckats utomordentligt med sin lilla överraskning, alla i familjen var invigda i planerna och höll god min. Tyvärr, så blev Pernilla sjuk och vi fick ställa in fördrink och middag tillsammans men vi, jag och min man, fick en underbar kväll på restaurangen Invito. Vi åt gott, drack gott och blev suveränt serverad av en trevlig tjej på restaurangen. Det var nästan så att jag grät en liten skvätt av min mans omtänksamhet och kärleksfulla handling. 

kram på Er Alla

  

Kommentarer
Postat av: Lena

Herre jösses Grattis men hur kommer det att bli då ni firar 20 år ;) Själva blir vi inte mer än 5 till sommaren :D tror jag, jag har ju så himla dålig koll på hur många år fniss



Kram på er.

2008-12-27 @ 15:49:56
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: Ann-Kristine

Grattis, själv har vi 26-årig bröllopsdag snart. Vi njuter av värmen i Florida, bara +28! Ha det så bra, kram A-K

2008-12-27 @ 22:10:32
URL: http://banditstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0