Har ni läst om fröken Fiffi säger:

en piffad fiffi, en ansad skrud, en välvårdad trädgård eller en rakad muff? Jag fick mig ett gott skratt på Lördagsmorgon när jag låg och myste/läste senaste Amelia. Fröken Fiffi rekommenderar sex klassiska frisyrer och hmmm..vilken skall man nu frizza till sig till jul? Kanske blir det kometen, en annorlunda frisyr för dig som gillar att sticka ut frång mängden. Om din frisyr är kometen är du bombnedslaget! Ja, varför inte. Kul att RFSU hänger med i svängarna och ger dagens/gårdagens ungdomar tips. Fröken Fiffi ger även tips till snubbar, greppen funkar lika bra för dem. Gå gärna in och titta på rfsu.com, vad tycker Du?


reklam ur amelia, bild från rfsu.com

lite väl mycket reklam, kanske ,men jag kunde inte motstå att skriva om det eftersom jag tycker det  är så himla kul. Kommentera gärna, vad tycker Du?

kram

Kommentarer
Postat av: A-K

Vilken frisyr valde du? Skrattar högt



Kram

2008-11-26 @ 19:54:49
Postat av: nettan

har inte kunnat bestämma mig ännu skratt

2008-11-28 @ 22:57:21
Postat av: Syster yster

Tror du gjorde det på direkten, hehe eller Dan kanske hjälpte dig... asg



Love you sis <3

2008-12-04 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0