inte utmana, utan bara nyfiken

Jag gillar egentligen inte att utmana eller uppmana men det är rätt kul att få reda på lite mer om sina vänner. Dessutom har jag vissa i bloggvärlden som tycker om att utmana mig ständigt och jämt med diverse konstiga saker såsom sweetest person, friend request osv (ingen nämnd, ingen känd;)
I alla fall, när jag läste på urtrevliga intressanta Maggans blogg så såg jag att hon blivit utmanad så då nappade jag!!!!haha helt tok! Jag skall i alla fall vara snäll mot Maggan och inte utmana henne men ni andra;)
(kopierade dessutom av den från Maggans trevliga bloggvän;\ )

Till utmaningen, Regler har den också och de är följande:


· Länka den som utmanat (nu har jag ju inte blivit utmanad,så) dig och sätt in dessa regler på din blogg, fast jag kan ju länka till Maggan.

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana i slutet av inlägget några vänner (egentligen 7 st men det vill inte jag;) genom att nämna deras namn och länka till dem.


Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Så - det här är jag:

* Jag är en gottgris, har inte varit det förrut men är det nu!.
* Jag älskar att läsa inredningstidningar och kokböcker, kan ligga och planera förändringar och maträtter i timmar. Tänder ett ljus och lägger mig på sängen i vårt mysiga sovrum för att läsa i timmar (sen är jag tillfredsställd och nöjd resten av dagen;)
* Jag brukar emellanåt ägna timmar åt att titta på foton, läsa bloggar och minnas gamla tider eftersom jag saknar familj och vänner så oändligt mycket
* Jag älskar att skratta så att tårarna rinner, ibland brukar jag och grabbarna bryta ihop totalt bara vi ser på varandra (sist var vid middagen när vi åt blodpudding, skitkul eller hur;) kevin hällde ut äppelsaften, bytte glas med mig?skitkul!?Lättroad, javisst;)
* Jag älskar att köpa badkulor, badbomber o dylikt till bubbelbadet fastän jag inte får bada själv. Ibland använder jag badkulor med olja när jag duschar och Dan blir så in i ...eftersom badkaret blir som en halkbana och det blir ett superjobb att få bort all  olja*sorry;}*I Fredags höll han visst på att bryta nacken när han skulle ta ett skönt bad.....
* Jag kan bli tjurig om något tar allt för lång tid, skall gå snabbt, snabbt
*Jag älskar att styrketräna och har svårt att gå ifrån gymmet när jag väl kommit dit


Jag utmanar nu följande bloggare:

* Min kära vän som flyttat så långt boort, Lena
* En återfunnen vän som oxå flyttat långt bort, AK
* Min käraste gostumpa, Felicia

puss och kram på Er alla

doft, doft, doft

Kommentarer
Postat av: A-K

Ja nu har jag skrivit 7 saker om mig själv. Det var svårt! Grattis till det nya jobbet.



Kram A-K

2008-11-05 @ 15:54:10
URL: http://banditstigen.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu har jag äntligen fått ihop svaren på din utmaning :P Inte några revolutionerande svar kan jag ju säga.

Kramisar

2008-11-11 @ 18:03:58
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0