hej igen;)

ja, jag vet det var länge sedan jag skrev något men jag behövde en välbehövlig paus ifrån...Allt...Har njutit och njutit av sommaren och alla härliga familjebesök. Återkommer om det senare, med bilder o dylikt, nu allra först har jag blivit utmanad av min bästa bloggvän Lena så:

Jag har blivit utmanad av Lena så...

1. Vilken mat äter du ofta?
Allra helst grönsaker/rotsaker, sötpotatis, couscous/dinkelris/bulgur,  lax, kött, oliver, fetaost, soltorkade tomater, färska kryddor, m m, surdegsbröd med lite olivolja och flingsalt (ofta innan middagen). Kan inte räkna upp allt smått o gott här men är inspirerad av Anna Bergenströms kokböcker (helt Underbara), gillar småplocksmat som inte sätter sig tungt i magen. Mumms...

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Beror på, vill värdinnan/värden ha hjälp så hjälper jag gärna till!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Just nu sitter jag vid middagsbordet för jämnan, nära kaffebryggaren och kylskåpet ;) å så kan jag titta ut genom altandörrarna på den fina trädgården. Idag är det sol och en härlig höstdag, jättevackert, och jag blir inspirerad till långa härliga höstpromenader. Måste ut, snart;)

4. Köper du ofta triss?
Inte allt för ofta men händer ibland.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Min bästa semester var när vi, hela familjen, åkte till Copenhagen och firade Daniels 20-årsdag. Vi åt gott, mysigt hotell, Frukost, umgicks och hade det urhärligt.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Åh, herregud! Vet faktiskt inte? Vilken kanal går Greys A på? 5:an och 4:an? Gillar ju inredningsprogram emellanåt också så...Sommaren blir det nästan ingen tv alls men jag måste bara se Greys som troligtvis startar snart igen!

Jag utmanar följande personer: Maggan, Petra

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej min vän!

Jag har antagit utmaningen. Roligt att se dig åxå tillbaka i etern!!

2008-09-03 @ 19:23:35
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0