Utmaning

Blivit utmanad av min vän Maggan, antar den med glädje och skickar gärna den vidare till några som jag vet antar min utmaning! Men först några regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Disträ emellanåt, glömmer viktiga saker
2. Jag älskar att skapa: keramik/måla/kalligrafi
3. Kan drömma bort en hel dag om hur jag skall inreda/fixa i vårt hus (vår trygghetszon)
4. Sitter lätt på Waynes en hel förmiddag, kaffe och vänninesnack kan jag aldrig få nog av
5. Arbetar mycket med min "ryggsäck", kanske för mycket ibland
6. Älskar fredag; familjen varvar ned, umgås och lagar middag tillsammans, ljus, läsk, vinägerchips, vin
7. Förrådet är fullt av alla gamla möbler som jag skall fixa i ordning
8. En dag kommer jag och min man att sitta i värmen, vid havet framför ett litet hus (grekland/italien??)



jag utmanar:
A-K
Lena

Home

Where the people who love you live


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj det här vart tufft. Får tänka till lite så skickar jag upp den då jag tänkt klart...8 saker :S

2009-02-04 @ 20:09:27
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: Ann-Kristine

JA inte var det lätt och inte vart det bra, men det gör väl inget huvudsaken att man antar utmaningen!



Kram A-K

2009-02-06 @ 01:23:11
URL: http://banditstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0